środa, 16 grudnia 2015

Wyglądać jak Spartanin, czyli kult ciała...

Witam Spartańsko wszystkich, w nowym blogu poświęconym diecie oraz treningu siłowym :)


Na wstępie napiszę dlaczego postanowiłem stworzyć nowy blog amatorsko-kulturystyczny bo o takim będzie mowa, dla ludzi którzy hobbistycznie trenują i jest to dla nich niejako styl życia.

Swoją przygodę z treningiem siłowym rozpocząłem już jako dzieciak, ale systematycznie i bardziej hobbistycznie jakieś 4-5 lat temu. Moje jelita przebrnęły przez multum diet, które wykluczały się wzajemnie nie przynosząc w pełni oczekiwanych efektów. Stosowałem różne techniki ćwiczeń, o różnej intensywności od hipertroficznych po siłowe... A z racji tego że jestem typowym samoukiem, lubię drążyć wiedzę na tematy które mnie interesują.


Postaram się to wszystko przedstawić z mojej perspektywy zarówno dla osób zaczynających przygodę z tym sportem oraz dla osób mających już doświadczenie treningowe i dietetyczne. Opiszę najczęstsze popełniane błędy żywieniowe, techniczne i psychologiczne.


A tym czasem lecę na siłkę ;)
Pozdro.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz